SV Schaesberg online

woensdag 25 maart 2020
Aangezien de interne competitie voor onbepaalde tijd stil ligt, en wellicht voor de zomer ook niet meer wordt hervat, willen we toch een alternatief bieden. Sinds vandaag is op Chess.com een club opgericht onder de naam “Schaakvereniging Schaesberg”. Indien er voldoende belangstelling is zullen we hier toernooien houden, maar er kan ook onderling worden gecommuniceerd.

Wil je hier aan meedoen, maak dan een account aan, dat kan gratis, en stuur een mail met je gebruikersnaam naar naar internet@svschaesberg.nl .

Om te zorgen voor voldoende spelers zal aan leden van omliggende clubs ook de mogelijkheid worden geboden lid te worden van SV Schaesberg online.

Op donderdag 26 maart is er om 20:00 uur een online rapidtoernooi om te proberen hoe chess.com werkt. Wees op tijd online en speel mee.