Interne competitie weer van start

maandag 13 september 2021
Op 8 oktober vorig jaar werd de 5e ronde in de interne competitie gespeeld. Wie had toen vermoed dat het de laatste ronde van het seizoen zou zijn? Een paar dagen later werd een lockdown afgekondigd die tot het einde van het seizoen zou duren. Op 9 september 2021 is de nieuwe competitie van start gegaan. Weliswaar met een korter speeltempo, omdat Het Streeperkruis om middernacht moet sluiten, maar we kunnen weer een lange partij spelen.

Enkele oudgedienden zijn tijdelijk of blijvend gestopt, vaak om gezondheidsredenen. Er zijn echter ook nieuwe spelers. Maar liefst 5 nieuwe spelers hebben zich gemeld, waarvan 5 van 25 jaar en jonger. Zij brengen nieuw elan in de club, waar we de komende jaren van kunnen profiteren.

Op 21 september beginnen ook de trainingen van Henk Temmink weer. Deze zijn voor leden gratis, niet-leden betalen € 30,- voor het hele seizoen. De trainingen beginnen om 20:00 uur en duren ongeveer 1½ uur.