Feestavond

zaterdag 4 februari 2017
Op 20 december 2016 bestond SVS 80 jaar. Dat verdiende uiteraard een feestavond. Naast een gezamenlijke terugblik op de geschiedenis van onze vereniging stond de gezelligheid voorop. Hierin werd voorzien met een voortreffelijk buffet van Sam Wetzels, dochter van onze kastelijns Peter en Marlie. Hun goede zorgen zijn een bevestiging van de onwrikbare band van SVS met het Streeperkruis, al meer dan 50 jaar! De aanwezige leden en partners gingen vervolgens fanatiek aan de slag met een quiz onder leiding van Eric Brouwers. Eric verdient alle lof voor de inspirerende manier waarop hij ons hierin meesleepte. De muzikale omlijsting werd fraai verzorg door Southern Groove met bandlid Paul Thissen. Een geslaagde feestavond die wel een veel grotere opkomst had verdiend, ook dat mag worden gezegd......

De band Soutern Groove