15 Februari: simultaan Ivan Sokolov

woensdag 2 januari 2019
Op vrijdag 15 februari geeft GM Ivan Sokolov simultaan in het Burgerhoes van Landgraaf. Iedereen mag gratis deelnemen, voor zover er plaats is. Ook is er een snelschaakchallenge door Maaike Keetman.

Ivan Sokolov was twee keer kampioen van Nederland, winnaar van het Limburg Open en van talloze andere toernooien en speelde bovendien diverse keren mee in het Nederlands team. Maaike Keetman is een opkomend toptalent bij de vrouwen. In 2017 werd ze derde op het NK vrouwen en speelde in 2016 in het Nederlands damesteam op de Olympiade in Baku.

Er is geen vooraanmelding. Op tijd aanwezig zijn is dus gewenst.

Om 13:00 uur is er een officiële opening, daarna beginnen de partijen.

Dit evenement wordt mede mogelijk gemaakt door financiële steun van de gemeente Landgraaf.

LET OP: tijdens dit evenement worden foto′s gemaakt die kunnen worden gebruikt voor publicatie.